Dinero in La Paz - Reisverslag uit La Paz, Mexico van Simone Roos - WaarBenJij.nu Dinero in La Paz - Reisverslag uit La Paz, Mexico van Simone Roos - WaarBenJij.nu

Dinero in La Paz

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

10 Januari 2013 | Mexico, La Paz

Ober! Een koude Chardonnay graag!
Ik ben weer het meisje! Phoe, wat een opluchting een bank te treffen waar het Maestro logo op staat. De buit is binnen, in peso's EN dollars!
Toch even meegeven.............

• 10 Januari 2013 - 18:03

Anita:

Gelukkig om te lezen dat je weer geld tot je beschikking hebt! Kan me goed voorstellen dat dat helemaal niet prettig is als je dat niet hebt!

Hier gaat het helemaal goed. Het haardje staat en brandt lekker! En dat komt goed uit want de temperaturen gaan hier onder het vriespunt komen (zeggen ze, eerst zien en dan geloven) .

Het eten staat op het vuur dus ik ga weer snel terug om te kijken of het niet aan staat te branden!

Tot je volgende berichtje maar weer!

• 10 Januari 2013 - 20:07

Sabine :

Ober, doet u er nog maar 1 :-)! Cheers!

• 10 Januari 2013 - 22:07

Peter :

Tot nu toe alles gelezen hoor Roos...leuk om al die ervaringen mee te krijgen op deze manier! Ik reageer niet altijd maar lees je stukjes wel! Doeiii

• 10 Januari 2013 - 23:17

Paul:

Prachtig je verhalen, blijf het stoer van je vinden zo op reis te gaan hoor! Whalewatching ipv eten, goede keus! Twee keer orka's wezen kijken in Canada, hele belevenis, laat staan de nog grotere exemplaren die jij hebt gezien. Ben blij voor je dat er ook een verwarmend zonnetje is, smelten je (geld)zorgen wat sneller.....Kuskuskus vanuit een grijs Amsterdam!

• 11 Januari 2013 - 09:01

Monique:

Hoi hoi,
    Blijkt toch weer een avontuur, op alle fronten. Wel prettig dat je je over geld weer even geen zorgen hoeft te maken. Dat ze nog bestaan, die travellers cheques. Had je je creditcard trouwens al wel een keer in NL in een ATM of betaalautomaat gebruikt ? Zo niet dan werkt ie idd niet in het buitenland kan ik je uit ervaring melden. Super hoor, walvissen van dichtbij. Kijk uit naar de foto's. Geniet van het zonnetje, kunnen wij inmiddels ook (maar dan wel bij -2gr C) en veel plezier !

• 11 Januari 2013 - 19:39

Marja Robert:

Ooohhhh, wat ben ik benieuwd naar je foto's. Jouw reisverhalen zijn net als een spannend boek. Ik kijk elke keer weer uit naar een nieuw hoofdstuk. Goeie reis, veel plezie en geniet ervan.

• 12 Januari 2013 - 16:07

Yvette:

Zo dat is fijn om weer wat centen op zak te hebben! Weer eten en drinken! En walvissen ipv een maaltijd, dan heb je er veel voor over om ze te zien! En direct beloond met zoveel van die prachtige dieren. Erg benieuwd nr de foto's. Boris kan niet geloven dat je er 40 hebt gezien. En hoeveel dolfijnen waren he? (wil Boris even weten).
    Superleuk om over je avonturen te lezen en bij te blijven. Als je Wifi hebt even skypen? Sms vooraf?
    Boris z'n feestje was zojuist, phoeheee, leuk. 13 kids in de sporthal toernooitje met rennen, ballen etc. Zelf in elkaar gedraaid, even stress, mr we hebben genoten. dikke kus!

• 12 Januari 2013 - 19:11

Paenma:

Hallo lieverd, wat een verslagen heb je al gemaakt van al je belevenissen, heel bijzonder, je beleeft alles zo intens! 2013 is voor jou goed begonnen, bijna zonder een cent, maar dat is toch gelukkig weer opgelost.
    Fijn dat je overal lekker slaapt, is toch een vereiste om weer fit verder te gaan, zoals die lange busritten.
    Of slaap je dan gewoon verder? Leuk om Las Vegas door jouw camera te bekijken, er lijkt niet veel veranderd. Ben nieuwsgierig naar de foto's van de walvisen (of waren het bultruggen)? Jammer dat de temperatuur niet zo geweldig is, maar ook hier is het vandaag een stuk kouder geworden. Kunnen we vast wennen, want we vliegen a.s. maandag naar Innsbruck. We kijken uit naar je volgende avonturen. Geniet maar lekker verder. XXX

• 14 Januari 2013 - 09:00

Harry:

Ja Simone, zo zit je in het geld, zo zit je bijna zonder. Kan me voorstellen, dat je daar onrustig van wordt. En wat fijn dat je nu weer voldoende money tot je beschikking hebt, want het zou jammer zijn dat je we je verhalen niet meer zouden kunnen volgen.
    Fijn dat je regelmatig een bericht en foto's plaats, zodat we met je mee kunnen reizen.
    Nog heel veel plezier en mooie ervaringen toegewenst met alles wat daar op je pad komt.