Ko Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simone Roos - WaarBenJij.nu Ko Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simone Roos - WaarBenJij.nu

Ko Phi Phi

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Simone

01 November 2007 | Thailand, Bangkok

Vandaag aangekomen naar een prettig stukje varen (beetje verbrand) op Ko Phi Phi. Toerisme ten top maar dit eiland is ook een bezoek waard. Zit voor 1200 baht in een leuke kamer. Schitterende douche en pal aan het strand. Nog net geen beach view maar alla.
Het water is blauw groen, helder zodat je je voeten blijft zien tot waar je niet meer kan lopen. Officieel begint hier het hoogseizoen morgen en dan verdubbelen de prijzen. Ik wil hier 4 tot 5 nachten blijven en heb kunnen onderhandelen dat dat voor dezelfde prijs is. Tuurlijk het kan hier tig x duurder want het hotel wat ik in Nederland had uitgezocht is 3x zoveel, maar vol en de yoga retrait komt in de planning niet uit want die begin op 3 november en ik wil hier niet 7 tot 8 dagen blijven. (Vind het wel jammer maar ik neem wel een massage extra..)

Vanmiddag op het strand doorgebracht, het was bewolkt maar wel een aangename 27 graden.
Dit eiland, Dennis, is misschien wel een vluchtje waard. Ik zal de foto's nog hier zetten voordat ik vertrek.
Dit bericht is even kort want het toetsenbord is echt gammel. Alleen daarom al heb ik een massage nodig.

Zal me gauw weer melden!
Dikke knuffel van mij en een extra voor mijn poezebeesten!! Zeg maar dat ik ze best mis.
Simone

• 31 Oktober 2007 - 12:21