Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simone Roos - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simone Roos - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Simone

14 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Daar ben ik weer even met het laatste bericht vanuit Azie.

Eergisteren, 12 januari, in de nacht aangekomen. Half dood kan ik wel zeggen want het is een lange dag geweest. 'S morgens nog even over de zip-kabels zwieren, dan terug met de auto naar Houxiay Say (of zoiets). Grens over met de boot en dan ruim 5 uur in de minivan naar Chiang Mai waar we om 23.15 uur aankomen. Maar dat geeft wel 2 volle dagen Chiang Mai. Gisteren doorgebracht met tempels en de stad bekijken en 's avonds over de fantastische zondagmarkt lopen met 1 van de jongens van mijn treehouse.
Vandaag heb ik een thaise cooking-course gevolgt (dus JA, Karin..ik ga graag mee 22 januari op kookcursus. Zit er al helemaal in).

Lieverds, dit was het.
Goed om te lezen dat Peet en Piet weer thuis zijn.
Het was goed om te lezen dat familie Swarts zich niet verveeld heeft met oud-en-nieuw. Mijn vluchtnummer is MMH 16 en ik verwacht te landen om 05.55 uur in de ochtend..(sorry..)
Marja; met mijn rug is het helemaal in orde. De afwisseling met massages en zo'n busreis doet wonderen ;-)
Goed om te lezen dat Annemarie helemaal in de activiteiten is...snowboarden?? Ik wil er alles van weten bij de eerstvolgende blubsessie. Zie je gauw!

Yvette: ik land dus op 16 januari!!!!

nou, tot gauw aan telefoon of in levende lijve!!

Simone

  • 14 Januari 2008 - 08:43

    Yvette:

    Oeps, zou ik (en volgens mij ook paps en mams) er bijna dinsdag al staan. Het is dus woensdag 16 jan? OK! Als Boris wel wakker is, dan neem ik m mee. Hij hoeft woensdag niet naar de creche natuurlijk. Heel veel plezier de laatste dag en een goede reis. Kus Yvette

  • 14 Januari 2008 - 08:52

    Petra LV:

    Hi meissie,
    Jeetje, ben je al weer op de weg terug. Ik vond het erg leuk al je ervaringen te volgen. Dit vergeet je nooit meer, echt de reis van je leven. Elke dag tot het maximale gevuld, goed van je. Zal wel weer wennen worden in het koude Nederland. Wij zijn net terug uit Australie, was helemaal geweldig. Vooral ook omdat we daar na 25 jaar samen zijn, getrouwd zijn op het strand van Emu Bay, Kangaroo Island. Lekker intiem met z'n vijfjes, zonder dat iemand het wist. Was erg emotioneel. Australie is een land waar we zo zouden kunnen wonen, de mensen zijn erg relaxed; no worries en dat voelde als een jas die past, heerlijk. Ik wens je een goede reis en een fijne thuiskomst. Groetjes, Petra

  • 14 Januari 2008 - 17:27

    Willem:

    Ha die Simone!

    hmm.. ik verheug me nu al op een lekkere Thaise maaltijd!! Lekker lekker!

    Goede reis en ik zie je snel!

    ~X

    Willem

  • 14 Januari 2008 - 17:28

    Anne-marie:

    Hee meis, bijna thuis. wat heb jij het mooi gehad zeg. Ben wel blij als je weer met je voeten in nederlands grondgebied staat. Of het mij gaat lukken woensdag, weet ik nog niet. is errug vroeg en famke moet natuurlijk naar schooltje en ik werken. Ben afhankelijk van manlief. Je merkt het vanzelf wel. (ik heb je tenslotte ook weggebracht!) Anders komen we heel snel weer eens samen om bij te praten. Doe nog even heel voorzichtig en tot gauw maar weer. dikke kus van ons allen hier.

  • 15 Januari 2008 - 08:58

    Marja:

    Simone, ik vond het een geweldige ervaring om deelgenoot te zijn van jouw reisverhalen, hoe moet het voor jou geweest zijn die het allemaal heeft meegemaakt! Een levenlang nagenieten. Hele goeie terugreis Simone en het zal heeeeeel erg wennen zijn om in de koudste en natste maand weer terug te keren. Je zult 's nachts nog wel een extra dekentje nodig hebben.
    In ieder geval heb ik van je genoten.
    Veel liefs uit Berkel en Rodenrijs van Don en Marja.

  • 16 Januari 2008 - 14:57

    Paulette:

    Welcome home!

  • 26 Januari 2008 - 18:21

    Hallo Simone:

    I deletated your e-mail address. Please send me a e-mail (bgex@bluemail.ch)and let us know how are you.

    Lots of Love
    Brigitte & Marc from Switzerland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 96374

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 01 September 2015

een ontdekkingsreis naar een nieuw travelblog

11 December 2014 - 08 Maart 2015

Van Shanghai naar Singapore!

01 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Authentiek Azië

27 December 2012 - 27 Juni 2013

Vamos a Central America!!

24 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

Op ontdekking in China en Tibet

30 September 2009 - 04 November 2009

Argentijns avontuur

03 November 2008 - 27 November 2008

Zuidelijk Afrika - iets heel anders

16 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Sabbatical in ZO Azie

Landen bezocht: