Houyax Say (of zoiets) - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Simone Roos - WaarBenJij.nu Houyax Say (of zoiets) - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Simone Roos - WaarBenJij.nu

Houyax Say (of zoiets)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Simone

14 Januari 2008 | Laos, Vientiane

Hallo lieverds,

nou, ik leef nog. Gibbon Experience was echt gaaf, spannend, eng, te veel, snel, inspannend, (te) veel omhoog lopen en geweldig tegelijk. Ik kan het niet allemaal beschrijven zoveel is er gebeurd en hebben we beleefd dus die verhalen komen met de foto's die ik jullie kan laten zien.
Een Gibbon is een aap, dat soort hebben we niet gezien. Wel groene slangen die uiteindelijk niet dodelijk maar wel erg pijnlijk geweest zouden zijn als ze gebeten hadden. En ze kwamen net iets te dichtbij naar de zin van de gidsen... (geweldig verhaal....)
Zip-lines zijn geweldig als je het einde haalt, anders moet je je met je handen naar boven toe trekken. Ik kan jullie vertellen dat is echt (maar dan ook echt) heel inspannend. Daar heb ik bij de 4e zip-lijn heel veel van mijn energie en kracht op verloren. Dus in het vervolg vaart maken met de afzet wat resulteerde in in ieder geval 1 geweldige knal met een boom. Verder was het genieten, echt gaaf, die vallende avond in de jungle. De geluiden zijn echt heel 're-assuring' helemaal niet eng of zo. Je valt er heerlijk bij in slaap ook al wil je wakker blijven. De eerste keer dat ik de rat/muis in ons treehouse hoorde scharrelen was even een ander moment maar de veiligheid van een goed muskietennet (meer dan) was voldoende om neit de hele nacht wakker te liggen.

We hebben 1 aap in het wild gezien vanuit ons treehouse. En hij heeft ons ook gezien want hij kijkt gewoon recht in de lens!!!!

Ja, die was de geweldige afsluiting van mijn reis.

Nog 1 bericht te gaan vanuit Azie, jongens....
(zie volgend bericht)

• 14 Januari 2008 - 08:32

Yvette:

You made it! Je bent er nog helemaal wild van merk ik aan je stukje. Gaaf hoor! Ik ga gewoon weer aan het werk :-)
    Tot morgen. Zoals het er nu naar uitziet kom ik alleen (met paps en mams). De mannen slapen dan nog.
    Liefs Yvette