Weer thuis! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Simone Roos - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Simone Roos - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

02 Maart 2014 | Nederland, Hoofddorp

Ja hoor! weer thuis!!

Hoe komt het toch dat als je achter de computer zit bij het ´bestellen´ van de vlucht het helemaal niet zo erg lijkt om via Dublin terug te gaan...;-). Dat die goedkopere vlucht helemaal niet meer als zodanig voelt omdat je als de terugreis eenmaal daar is je gewoon in een keer naar Amsterdam wilt.....

Eenmaal geland op Dublin had ik een goede 2 uur te wachten en dan is het toch een geweldige luchthaven met heerlijke engelse/ierse producten.
Dus al met al was ik dan ineens wel weer blij met deze goede tussenstop.
kon ik mijn vader echte Ierse wiskey cadeau doen, mezelf verwennen met fudge en caramel, Boots leegkopen etc etc...haha.

s Middags gelijk Pip opgehaald bij de fantastische oppas. Meiske schoot gelijk onder het bed om daar een 24 uur niet meer onder vandaan te komen. Inmiddels hebben ook wij weer onze routine opgepikt en ligt ze gewoon weer bovenop me...;-).

Enfin, deze reis is ten einde. Wat een compleet andere ervaring dan vorig jaar. Ga er nog maar eens op kauwen wat ik hiervan mee kan nemen.
En mede daarom toch wel interessant.
Heb er geen spijt van, heb ook zeker genoten en wel zeker leuke mensen ontmoet dus ik kan er voor een paar maanden weer tegenaan.

Tijd voor het maken van fotoboeken en ik heb nog wat blogs af te maken. Dus wees niet verbaast als in de komende weken er ineens een verslag komt van een plaats in Thailland, Myanmar, Sri Lanka. En natuurlijk mag de 3 volle dagen Malediven ook niet onbeschreven blijven...hahaha.

Fijn dat jullie er weer bij waren. Dank voor de reacties en ik zal gaan broeden op mooie nieuwe bestemmingen!!

veel liefs,

en voor de blonde reus die net is aangehaakt:
beste Peter (het kan er namelijk maar 1 zijn die dat kan schrijven).......
je mag ook mailen. Zou ik leuk vinden!!

• 02 Maart 2014 - 13:22

Conny:

Ja Simone ik lees je blog telkens met een mate van (positieve) jaloezie. Hoop in je blog (of mondeling) nog wst tips op te vangen voor onze reis naar Thailand deze zomer. Helaas mogen wij maar drie weken, dus het wordt wat meer geregeld allemaal dan jij gewend bent. Maar vast en zeker een bijzondere ervaring.
    Dus dank nogmaals voor je enthousiaste berichten en fijn dat je weer thuis bent.
    Groetjes Conny

• 02 Maart 2014 - 15:34

Iris:

Fijn dat je er weer bent net nu de lente begint!
    Ik hoor al je verhalen binnenkort.
    liefs, Iris

• 02 Maart 2014 - 20:17

Peter T.:

Die blonde reus...naaaah dat zal ik wel niet zijn haha!
    Bedankt voor alle reisverslagen weer Simone...was heel leuk om te lezen.
    Greetz,
    Peter
    xx

• 04 Maart 2014 - 11:48

Anita:

Ik ga vanavond een gedeelte van de verhalen horen! (we hebben vast geen tijd voor alle verhalen) tot vanavond!!!