de plannen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Simone Roos - WaarBenJij.nu de plannen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Simone Roos - WaarBenJij.nu

de plannen

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

17 Juli 2010 | Nederland, Hoofddorp

Dit jaar staat China en Tibet op het programma. Beetje luxe want ik ga met een groep reizen via mijn vertrouwde reisorganisatie Shoestring. Kun je 's morgens 'gewoon' instappen in de bus laat ik me lekker rijden ;-).

Vertrek volgende week zaterdag. Langzamerhand wordt het weer spannend. China. Tibet. Zo anders. Ik heb ongelofelijk zin om me weer onder te dompelen in een cultuur die in alles zo anders is dan de onze. Niets is hetzelfde. Eten, taal, klederdracht, mensen, weer, natuur, restaurants, winkels, wegen, architectuur, het erfgoed en niet te vergeten de toiletten ;-).

Het pakken is begonnen, de wasmachine draait. De nieuwe camera en een iPod geven me nu nog wat extra werk maar daar ga ik veel plezier van hebben, is mij verteld. De boeken zijn behoedzaam uitgezocht omdat niet alles ´zo maar´ meemag van de chinezen. Het verhaal van de tibetaanse non is nu een goede manier om in de stemming te komen.

tot in China!

• 17 Juli 2010 - 20:29

Ellis:

Hee Simone,

Succes met de voorbereidingen en ben weer benieuwd naar je reisverslagen!!

Groetjes,
    Ellis

• 18 Juli 2010 - 19:49

Nel:

Hoi Simone,

Wat ga je weer een TOP reis maken, echt te gek.
    Wens je al bijvoorbaat veel plezier en ben benieuwd naar je reisverslagen!

Groetjes Nel

• 23 Juli 2010 - 07:07

Nicoline:

Hoi Simone,

Ik wens je een heerlijke reis. Ik kan je nog een weekje volgen voordat wij op vakantie gaan.Ga maar lekker genieten van al het moois wat je daar zult zien.
    En dan weer veilig terug natuurlijk! Tot daana.
    Lieve groet, Nicoline

• 25 Juli 2010 - 17:21

Peter:

Ok Simone...ik ga je weer volgen! Heel veel plezier alvast...geniet van weer een unieke ervaring!
    Peter

• 27 Juli 2010 - 11:22

Daphne Stam:

Hi Simone, ik ben aangelogd hoor, dus ik ga je verslagen ook ontvangen de komende tijd. Althans....nog 2 weken kan ik ze lezen, want daarna ben ik zelf 2 weken weg! En heb je een goeie reis gehad? JE bent daarna vast meteen al helemaal 'ondergedompeld' in de nieuwe cultuur. We zijn benieuwd naar je verhalen!