Zooo, loop ik even achter.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Simone Roos - WaarBenJij.nu Zooo, loop ik even achter.... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Simone Roos - WaarBenJij.nu

Zooo, loop ik even achter....

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

05 Februari 2015 | Singapore, Singapore

Zooo, loop ik even achter. net pas Vigan geplaatst, maar over Boracay, Cebu, Oslob, Bohol, Moalboal.....weten jullie nog van niets....
Zelfs over Sagada en Banaue heb ik nog niets gepost. Schande!

Ik schrijf mijn belevenissen wel in mijn boek maar krijg het niet op de Ipad. Te druk, te veel te doen, te gezellig, te moe of gewoon geen zin. Kortom, ik loop zwaar achter. Terwijl ik het altijd zo leuk vinden dat jullie meelezen.

Ik kan wel vertellen over de vervolgplannen voor de laatste maand..:-).
4 feb voor 1 nachtje in Singapore en dan vlieg ik de volgende dag door naar Bali!
Ga eerst een paar dagen me in het feestgedruis mengen in Kuta en daarna zoek ik de rust in Ubud met 4 dagen yoga. Daarna ?.......zien we wel verder!

Tijd gaat heel langzaam. Heb het gevoel al maanden weg te zijn. Filipijnen was echt een prachtige bestemming. Wel lastig om de keuzes te maken en ik blijf het erg jammer vinden Palawan niet gezien te hebben. Maar ja, ik heb andere keuzes gemaakt en dat was ook goed. Mensen waren super vriendelijk en lachten vrijwel altijd (terug).
Hoewel de regering echt corrupt is, zelfs de paus noemde dat in zijn preek, vind ik de Filipinos eerlijk. Geen gelieg en bedrieg zoals in Sri Lanka. Geen gedraai met te hoge prijzen. Blij dat ik hier een maand mocht rondreizen.

Er zijn al wat verhalen in de maak en zodra er meer inspiratie komt ga ik de verhalen echt wel posten, hoor...:-).

Voor nu, vanuit Singapore, de lieve groeten!
S

  • 05 Februari 2015 - 11:00

    Connie:

    Haai :-), wat vind ik het nog steeds ontzettend leuk om al jouw verhalen te lezen. Ik heb bewondering voor je hoe je alles kan omschrijven maar ook voor je heerlijke reizen die je maar mooi allemaal aan het maken bent. Geniet! Het is je van harte gegund en ik blijf je gewoon volgen hoor ;-)

  • 10 Februari 2015 - 12:06

    Anita:

    Zoo ik ben weer bij.. ik had even geen tijd om alles te lezen. Dus kom maar op met de verhalen die we nog tegoed hebben :-)
    geniet nog lekker die laatste maand..... wat klinkt dat nog lang trouwens. 4 weken....... lekker hoor!

  • 02 Maart 2015 - 10:07

    Peter T.:

    Check...gelezen! Dit was maar een korte! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 96242

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 01 September 2015

een ontdekkingsreis naar een nieuw travelblog

11 December 2014 - 08 Maart 2015

Van Shanghai naar Singapore!

01 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Authentiek Azië

27 December 2012 - 27 Juni 2013

Vamos a Central America!!

24 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

Op ontdekking in China en Tibet

30 September 2009 - 04 November 2009

Argentijns avontuur

03 November 2008 - 27 November 2008

Zuidelijk Afrika - iets heel anders

16 Oktober 2007 - 16 Januari 2008

Sabbatical in ZO Azie

Landen bezocht: